luni, 1 iulie 2013

Chimie perfectă - Simone Elkeles




   Brittany Ellis este o fată care la prima vedere pare perfectă . Însă, adevărul este altul: ea nu lasă pe nimeni să se apropie de ea mai mult decât este nevoie pentru a nu-i afla secretele (o soră cu probleme mintale şi o familie care numai unită nu este).
   Alex Fuentes este tipul rău de care majoritatea se tem, făcând parte din banda Latino Blood. Acesta păstrează aparenţele doar pentru a-şi apăra familia, conştient că viitorul îi este distrus.
   Brittany şi Alex sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie. La început, cei doi nu se suportă, dar, mai târziu, formează un cuplu perfect. Păcat că toate acestea din cauza unui pariu făcut de Alex: ca poate sa o seducă pe Brittany.
   Finalul este unul emoționant, Alex riscând să moară ieşind din bandă pentru a putea duce o viaţă perfectă alături de Brittany .


Citate :



   Încep să fug, cu râsetele membrilor răsunându-mi în urechi. Nu sunt în stare să alerg prea repede şi mă simt de parcă-aş fi într-un vis în care îmi mişc picioarele, dar nu înaintez nicicum.    
- Brittany, stai! aud o voce în spate.    
Mă întorc şi dau nas în nas cu tipul care îmi bântuie visele şi ziua, şi noaptea.    
Alex .    
Tipul pe care-l urăsc.    
Tipul pe care nu mi-l pot scoate din cap oricât de beată aş fi.    
Încremenesc de uimire când face un pas spre mine şi îmi şterge o lacrimă de pe obraz.    
- Nu plânge. Nu l-aş lăsa să-ţi facă niciun rău.






  • Nume original : Perfect Chemistry
  • Autor : Simone Elkeles
  • Editura : Leda
  • Pagini : 415
  • Punctaj : 4,5/5 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu